Kraftfull försäljningsprogramvara från HubSpot som hjälper säljteam att avsluta fler affärer, fördjupa kundrelationer och hantera sin pipeline mer effektivt – allt på en lättanvänd plattform.
För säljteam är friktion den ultimata fienden. Att sy ihop individuella punktlösningar och hantera deras komplexitet? Det saktar ner och bromsar tillväxt. HubSpot Sales Hub eliminerar friktionen genom att samla alla verktyg och data på en lättanvänd, kraftfull CRM-plattform som ger användaren att fokusera på det som faktiskt betyder något – kunderna.
Starta konversationer
Fördjupa dina kundrelationer
Hantera säljpipeline
CRM-app för smarttelefoner
Pipeline-management
Kontobaserad marknadsföring
HubSpot Sales Hub är en programvara som växer i takt med dina behov. Börja med HubSpots kostnadsfria verktyg och uppgradera allt eftersom du växer, eller kom igång med en av deras mer avancerade versioner beroende på dina behov.
Försäljningsprogramvara innehåller allt det som behövs för försäljningsproduktivitet och optimering på en enda plattform. Det underlättar generering och spårning av potentiella kunder, lättanvänd försäljningsautomatisering och möjliggör poängsättning av potentiella kunder för att förstå hur varje del av försäljningscykeln presterar. Istället för att använda flera verktyg för att utföra var och en av dessa uppgifter separat, gör HubSpots säljprogramvara det möjligt för team att göra allt sitt arbete under ett tak. Spara tid och energi genom att använda ett enda verktyg, istället för att dela upp teamens energi (och information) på flera plattformar.
Det kan du ge dig på! Du hittar mer än 1000 anpassade integrationer på HubSpot App Marketplace – vilket gör det enkelt att ansluta HubSpot till dina favoritverktyg med bara några klick.
Ja. Tillsammans med oss på Brave Agency kan du vara i gång inom dagar eller veckor (istället för månader). Vi har lång erfarenhet av HubSpot och kan hjälpa dig att nå dina framtida säljmål.
Sales Hub byggdes från grunden som en del av HubSpots plattform, till skillnad från mycket mjukvara som har byggts genom förvärv. Det är både kraftfullt och unikt lätt att använda. Läs mer om skillnaderna mellan HubSpot och Salesforce här.
Populära funktioner i HubSpots försäljningsprogramvara inkluderar:
Att komma igång med HubSpots försäljningsprogramvara är nästan omedelbart. När du har gett ditt säljteam tillgång till de säljverktyg som är lämpliga för deras roll, kommer de att kunna logga in och använda dem direkt. Funktioner som e-postmallar, samtalsspårning och kontaktloggning börjar fungera omedelbart. För mer avancerade team lyfter funktioner som konversationsintelligens din säljorganisation. De är tillgängliga från början, men det tar tid att generera kritiska insikter.
Självklart! Med anpassade objekt (tillgängliga i entreprise-nivån av Sales Hub) har du fullständig flexibilitet och kontroll för att matcha din CRM-data till ditt företag. Du har full flexibilitet att namnge objektet, bestämma dess egenskaper och bestämma vilka andra objekt det kan associeras med. Och du kan enkelt sortera, automatisera och rapportera om data kopplade till dem direkt i HubSpot. Plus, med mer än 1000 anpassade integrationer i HubSpot App Marketplace, kan du enkelt ansluta HubSpot till dina favoritverktyg med bara några klick.
Faktiskt är det så! HubSpots gratisverktyg är inte en gratis provperiod, så det krävs inget kreditkort för att börja använda dem. De är 100 % gratis – så enkelt är det. Du kan lägga till 1 000 000 kontakter, obegränsat antal användare, och din kostnadsfria åtkomst har ingen tidsbegränsning.
Sales Hub, Marketing Hub, Service Hub, CMS Hub och Operations Hub är var och en del av HubSpots kompletta CRM-plattform för att hjälpa ditt företag att växa bättre. När du använder två eller flera hubbar tillsammans kopplas din data automatiskt till plattformen, vilket gör att du enkelt (och kraftfullt) kan spåra hela din kundresa från första webbplatsbesök, till avslutad affär, till nöjd kund.