Nyheter från HubSpot

Det är dags att sätta "C" tillbaka i CRM enligt HubSpot. Plattformen har just blivit mer anpassningsbar, mer ansluten och mer kundcentrerad. Läs mer om de senaste uppdateringarna från INBOUND 2021.

Den 12 oktober 2021 gick presenterade HubSpots produktledare de senaste funktionerna och uppdateringarna till HubSpots CRM-plattform.

HubSpots senaste uppdateringar är byggda med kunderna i åtanke. Med kundportaler (nu i beta) kan kunder enkelt se och hantera supportärenden, utforska kunskapsbasen och få mer ägande över sin serviceupplevelse. HubSpot har också infört anpassade feedbackundersökningar, så att du kan se till att kunderna känner sig värderade & hörda varje steg på vägen.

 
Ticket Index 2

 

År 2021 lanserade HubSpot 50+ nya HubSpot-byggda datasynkroniseringsintegrationer med några av de mest efterfrågade verktygen: NetSuite, AirCall, Xero och mer. De introducerade anpassade beteendehändelser, nu i beta, för att hjälpa dig att spåra och rapportera om webbplatser eller appaktiviteter direkt i HubSpot. Och med den förbättrade rapportbyggaren kan du bygga skräddarsydda rapporter med alla dina CRM-data, inklusive kontakter, företag och erbjudanden - plus anpassade objekt, beteendehändelser, kampanjer och mer - allt på ett ställe.

CBE_Report

 

Operations Hub Enterprise, som kan köpas den 1 november 2021, tar det till nästa nivå med en ny business intelligence-funktion som kallas datamängder. Med datauppsättningar kan ops-ledare samla in datainsamlingar: förvalda fält, beräknade värden och mer för att bygga rapporter på. Datauppsättningar ger operatörerna kontroll och ger företag snabbare och mer konsekvent rapportering. Operations Hub Enterprise ger också ett snabbt och enkelt sätt att integrera HubSpot-data i Snowflake, ett branschledande datalager.

Datasets

 

HubSpot tycker det är viktigt att testa nya funktioner innan de skickas live, varav de lanserar "sand boxes" för Enterprise-kunder. Sand boxes är produktionsliknande portaler där du kan prova nya saker utan att påverka din nuvarande installation. Vill du testa en ny integration utan att påverka ditt team? Intresserad av att se hur en förändring av dina "deal pipelines" påverkar ditt säljteams arbetsflöde innan du tar det live? Nu kan du göra det också. Eftersom din sand box är en spegel av din HubSpot-portal kan du utforska nya funktioner och testa nya idéer som kommer att imponera på dina kunder och skapa framgång för ditt team.

Läs mer om alla årets nyheter från HubSpot här.

 
Omslagsbild av Campaign Creators på Unsplash

Senaste artiklarna

Emotionell intelligens i digital marknadsföring

Digital marknadsföring har traditionellt varit data-driven, med fokus på att optimera siffror och...

Trender för 2025 inom innehållspersonalisering

Innehållspersonalisering har länge varit en viktig strategi inom digital marknadsföring. Men under...

Digital etik inom AI-driven marknadsföring

AI har revolutionerat digital marknadsföring och möjliggör hyperpersonalisering, automatisering och...