HubSpot CRM-implementation
Fokusera på kundrelationer
Nu när affärsvärlden har blivit digital är CRM ett viktigt verktyg för tillväxt. Men kostnaden och komplexiteten för många CRM kan undergräva deras effektiva användning. HubSpot CRM är annorlunda. Gratis och enkelt, det fungerar för dig, snarare än tvärtom.
Konfiguration och integration
HubSpots CRM är användarvänligt samt intuitivt att använda och starttiden kan minskas dramatiskt med rätt konfiguration av inställningar och integrationer.
Vi ställer in ditt CRM, konfigurerar dina kontakter, ansluter ditt säljteams mailkorgar och integrerar den med tredjepartsappar så att du är igång så snabbt som möjligt.
Migrering av data
Chansen är stor att du har befintliga data som behöver importeras till HubSpot CRM. Vi kan förbereda HubSpot för att ta emot dina data och migrera den på lämpligaste sätt, beroende på källa.
Utbildning i HubSpot CRM
Ditt säljteam och potentiellt många andra användare av HubSpot CRM, kommer behöva hjälp med processer och träning i verktyget. Vi hjälper er med allt från individuell stöttning till träning av hela team, oavsett kunskapsnivå.
Vanliga frågor om HubSpot CRM
Är HubSpot CRM bra?
Vad gör HubSpot CRM?
Kortfattat är HubSpot ett komplett verktyg för inbound marketing och försäljning. Dess produkter och tjänster syftar till att tillhandahålla verktyg för marknadsföring av sociala medier, innehållshantering, webbanalys och optimering av sökmotorer. Och allt kretsar runt individer (kontakter) som lagras i HubSpot CRM.
Är HubSpot CRM gratis?
HubSpot erbjuder en enkel och begränsad gratisversion av CRM Hub som tillåter att lagra upp till 1 000 000 kontakter. Det finns även premiumversioner av HubSpot CRM för ännu fler funktioner.
Vad betyder CRM?
Customer relationship management
Här är en förenklad definition av CRM.
Customer relationship management (CRM) är en teknologi att hantera ditt företags relationer och interaktioner med kunder och potentiella kunder.