HubSpot Service Hub är programvara för kundtjänst som hjälper dig att fördjupa kundrelationer, ansluta till kundtjänst och öka teameffektiviteten. Service Hub är lätt att använda och ansluten till HubSpots fullständiga CRM-plattform för att hjälpa dig att leverera autentisk service och sätta kunden först.
HubSpot Service Hub inkluderar samtalsverktyg, en delad inkorg, helpdesk-automatisering, kunskapsbasfunktioner, kundfeedback och anpassade undersökningar, rapportering, en kundportal, spelböcker och mer – allt drivs av ett CRM för att ge ditt företag en enhetlig bild av varje kundinteraktion.
Dina kunder förväntar sig bättre service.
Idag förväntar sig kunderna svar på några minuter och personlig, dygnet-runt-service genom flexibla kanaler. Men de flesta kundtjänstrepresentanter är överväldigade när de försöker möta dessa växande krav eftersom deras verktyg och data är utspridda över flera källor. Service Hub kopplar ihop alla dina kundtjänstdata och kanaler på en CRM-plattform, så att du enkelt kan stödja, behålla och utöka din kundbas. Resultatet? Bättre kundservicehantering och nöjda kunder i varje skede av resan.
Serviceverktygen du behöver för att sätta kunderna först
Fördjupa kundrelationer
- Identifiera möjligheter att leverera service med autenticitet.
Anslut till kundtjänst
- Öka kundinsikten för att förbättra kundupplevelsen.
Öka teamets effektivitet
- Utöka ditt supportteams kapacitet genom enkel och flexibel automatisering och rapportering.
Populära funktioner:
Helpdesk & ärendehantering
Lägg mindre tid på datainmatning och mer tid för att hjälpa kunderna att lyckas. Lägg till routing till ärenden för att skapa en helpdesk som prioriterar kritiska frågor först.
Serviceanalys
Upptäck viktiga insikter med färdiga rapporter som hjälper dig att leverera en tjänst som är både effektiv och autentisk.
Team Management
Håll ditt team organiserat och smidigt genom att se till att varje representant har tillgång till rätt verktyg. Visa och hantera snabbt medarbetarbehörigheter, status och tillgänglighet i hela ditt team.
SLAs
Möt och överträffa dina kunders förväntningar med öppenhet om ditt teams tillgänglighet. Ställ in arbetstider, inkludera automatisering och rapportera om uppnådda resultat.
Mobil inbox
Håll dig produktiv när du är på språng med de verktyg du behöver för att samarbeta och leverera agil support.
Automatiserad kundtjänst
Eliminera onödiga manuella processer så att ditt team kan fokusera på att lösa kundproblem. Ge medarbetare möjlighet att skapa autentiska skalbara upplevelser.
HubSpot Service Hub är en programvara som växer i takt med dina behov. Börja med HubSpots kostnadsfria verktyg och uppgradera allt eftersom du växer, eller kom igång med en av deras mer avancerade versioner beroende på dina behov.
Vanliga frågor kring HubSpot Service Hub
Vad är kundtjänstprogramvara?
Programvara för kundtjänst är konsolideringspunkten för att hantera kundresan. Det låter dig hantera introduktionen av nya kunder, samla in, organisera och svara på kundsupportförfrågningar och säkerställa att dina kunder växer och blir nöjda. Medan de flesta mjukvarulösningar för kundtjänst löser sig för ett specifikt användningsfall, är Service Hub unik i sin koppling till HubSpot CRM-plattformen. Med funktioner som gör det enkelt att leverera autentisk, personlig service, ger Service Hub dig möjlighet att prioritera kundupplevelsen.
Kan HubSpot interagera med programvara och verktyg från tredje part?
Det kan du ge dig på! Du hittar mer än 1000 anpassade integrationer på vår App Marketplace. Från JIRA till SurveyMonkey till Facebook Messenger, det är enkelt att ansluta HubSpot till ditt serviceteams favoritverktyg med bara några klick – så att du kan spendera mindre tid på att växla mellan olika verktyg och mer tid på att interagera med dina kunder.
Kan jag implementera HubSpots mjukvara utan dedikerade
programmerare och utvecklare?
Ja. Tillsammans med oss på Brave Agency kan du vara i gång inom dagar eller veckor (i stället för månader). Vi har lång erfarenhet av HubSpot och kan hjälpa dig att sätta upp din nya kundtjänst.
Är HubSpots gratisverktyg verkligen gratis? (Vad är haken …)
Faktiskt är det så! HubSpots gratisverktyg är inte en gratis provperiod, så det krävs inget kreditkort för att börja använda dem. De är 100 % gratis – så enkelt är det. Du kan lägga till 1 000 000 kontakter, obegränsat antal användare, och din kostnadsfria åtkomst har ingen tidsbegränsning.
Vem kan hjälpa mig att komma igång med min programvara?
Kul att du frågar. Utöver mycket annat så erbjuder Brave Agency onboarding till HubSpot. Läs mer om det här.
Vad gör HubSpots kundtjänstmjukvara så populär?
Även om Service Hub utmärker sig för användarvänligheten i dess support- och helpdeskfunktioner, är Service Hub också populär för hur den hjälper dig att sätta kunden först. Med kanaler för att möta kunder där de är och när de behöver det, låter Service Hub dig ha kontextualiserade och personliga interaktioner med kunder när som helst under kundresan. Dessutom inkluderar Service Hub HubSpots CRM-funktionalitet och integreras sömlöst med Marketing Hub, Sales Hub, CMS Hub och Operations Hub, så att hela ditt front office-team kan förenas kring en komplett bild av kunden. Sist men inte minst kan du enkelt synkronisera Service Hub med mer än 1 090 anpassade integrationer – från Jira till SurveyMonkey till Facebook Messenger – så att ditt team har alla sina favoritverktyg på en kraftfull, lättanvänd plattform.
Mitt företag använder redan ett CRM-system. Kan vi integrera det med Service Hub?
Absolut. HubSpot erbjuder en fullt stödd, inbyggd Salesforce-integration som är enkel att konfigurera och använda – och tillgänglig för Service Hub Professional och Enterprise-kunder. HubSpot erbjuder även integrationer till många andra CRM-system via HubSpot App Marketplace.
Hur fungerar Service Hub med Marketing Hub, Sales Hub, CMS Hub
och Operations Hub?<
Service Hub, Marketing Hub, Sales Hub, CMS Hub och Operations Hub är var och en del av HubSpots kompletta CRM-plattform för att hjälpa dig växa bättre. När du använder två eller flera hubbar tillsammans kopplas din data automatiskt till plattformen, vilket gör att du enkelt (och kraftfullt) kan spåra hela din kundresa från första webbplatsbesök, till avslutad affär, till lojal kund.
Mitt företag använder redan Marketing Hub och/eller Sales Hub, och jag skulle älska att få mitt kundtjänstteam att använda Service Hub. Vad är säljpitchen?
Försäljning och marknadsföring är hur vi börjar våra kundrelationer – men inte nödvändigtvis där de växer. Genom kundservice kan kunniga team omvandla hjälpfrågor till möjligheter och växa bortom lösning till relation. Service Hub hjälper dig att identifiera möjligheter att fördjupa kundrelationer, ansluta till front office och öka effektiviteten så att kunderna får en överlägsen upplevelse under hela resan. Och när alla dina front office-teams verktyg och data är förenade på samma plattform, kommer ditt kundtjänstteam att ha hela sammanhanget av varje kunds tidigare interaktioner med marknadsföring och försäljning, vilket gör det lättare att få kontakt med kunder på ett mycket mer personligt och kraftfullt sätt.
Är det dags att ta din kundtjänst till nästa nivå? Brave Agency hjälper dig hela vägen från startskott till mållinje.