Varför är marketing automation en framgångsfaktor?
Tydlig kundöversikt
Marknadsföringsautomation, särskilt i HubSpot, ger dig en oöverträffad förmåga att analysera och kontrollera dina kontaktuppgifter. Baserat på plattformens möjligheter anpassar vi dina kontaktuppgifter till behoven i din Inbound marketing-strategi och ditt företag.
Tar hand om dina leads
Svara dina leads vid rätt tidpunkt och med rätt information. Genom att kombinera personlig e-post med händelsestyrda arbetsflöden, automatiserar vi kommunikationen med potentiella kunder i olika skeden av deras beslutsprocess.
Mäter & rapporterar
Inbound marketing är mätbar och HubSpot gör det transparent. I stället för att hoppa mellan Google Analytics, WordPress, Mailchimp, Salesforce m.fl., samlar HubSpot alla dina data. Tillsammans analyserar vi framgångar och hur man spårar varje leads resa.
HubSpot – en plattform med många fördelar
Vi använder ofta HubSpot som plattform för att smidigt sy ihop alla aspekter av din digitala marknadsföring för att därefter effektivt och automatiserat bearbeta potentiella leads och prospekts.
HubSpot kombinerar ett kraftfullt CRM, content marketing, leadgenerering, e-post, hantering av social media, SEO och analysverktyg i en och samma plattform. Det är därför vi rekommenderar det över alla andra verktyg, då det erbjuder enorma fördelar. Kombinationen av alla automatiseringsfunktioner i HubSpot och dess CMS gör att du kan optimera din försäljnings- och marknadsföringsinsats under hela kundens livscykel. Vill du veta mer?