Säg hej till vår nya kund Easydist!

Hej och välkommen säger vi till vår nya kund Easydist. En modern distributör inom telekom och hemelektronik . De har egen tillverkning av mobiltillbehör som även har sitt eget varumärke: Tolerate.

Easydist arbetar proaktivt med att hitta nya innovativa lösningar anpassade att tillgodose kundens behov. Det har sedan starten 2014 alltid funnits ett tydlig fokus och strategi att minimera påverkan på miljön. Detta bla. genom deras arbete att bulkförpacka sina produkter och med det besparat miljön tillverkning av över 250 ton produktförpackningar.

Deras nya produkt Tolerate Eco är mobilskal som är helt fria plast och som levereras i en helt nedbrytningsbar förpackning, vilket vi tycker är helt fantastiskt i dessa tider av onödigt nyttjande av plast. Vill du läsa mer om Eco-skal och deras hållbarhetsarbete kan du göra det här.

Det är alltid spännande att få arbeta med ett företag som tänker ett steg längre och ständigt pushar framåt med fokus på klimatet utan att kompromissa på varken kvalitet eller design.

Mike Stranéus, content Creator på Brave Agency.

Vi kommer att skapa kampanjer och content för både Tolerate såväl som för Easydist och ser fram emot att ha riktigt kul tillsammans.

Brave Agency har en modell för att skapa content och kommunikation som går i linje med vår filosofi på Easydist och Tolerate, varav det ska bli riktigt spännande att se vad vi kan åstadkomma tillsammans.

Alexander Holst, Business Area Director Nordics, Tolerate Protection

 

Omslagsfoto av Daniil Silantev på Unsplash

Senaste artiklarna

Emotionell intelligens i digital marknadsföring

Digital marknadsföring har traditionellt varit data-driven, med fokus på att optimera siffror och...

Trender för 2025 inom innehållspersonalisering

Innehållspersonalisering har länge varit en viktig strategi inom digital marknadsföring. Men under...

Digital etik inom AI-driven marknadsföring

AI har revolutionerat digital marknadsföring och möjliggör hyperpersonalisering, automatisering och...