Inbound 2020

HubSpot's årliga event: INBOUND har rivstartat och vår egen copy-Mike har laddat upp med kladdiga kycklingvingar samt iskall Gatorade och varit på digital plats från sin analoga soffa och tagit del av några av årets spännande nyheter!

 

Det nya Sales Hub Enterprise
(Tillgängligt nu)

Tänk dig en värld där du inte hatar ditt affärsprogram! HubSpot lever efter devisen att ett bra sälj-CRM ska vara enkelt att använda och uppskattas av alla. Det ska eliminera konflikter, föra samma verktyg och stärka säljteam för att smidigt ta sig genom alla motvindar.

Det nya Sales Hub Enterprise erbjuder bl.a.:

  • AI-driven säljacceleration

  • Sammankopplade CPQ-verktyg samt inkluderande redovisningsintegrationer med QuickBooks

  • Online och Netsuite

  • Effektiviserad säljrapportering

Läs mer här.

 

Marketing Contacts: Skalbar prismodell för Marketing Hub (Kommer snart)

Med Marketing Contacts betalar du endast för de kontakter du behöver, när du behöver dem. Fokusera din budget och tid på de kontakter du faktiskt marknadsför dig emot och njut av gratis lagring för upp till en miljon av ej marknadsföringsmässiga kontakter.

Dessutom kommer en ny skalbar prismodell för kontakter på alla nivåer som gör individuella kontakter billigare i takten ditt företag eller varumärke växer. Och du kan även modifiera dina kontakter varje månad för att anpassa dig efter ständigt förändrade förhållanden för din marknadsföring.

Läs mer här.

 

Nya verktyg för kontobaserad marknadsföring
(Tillgängligt nu)

Om du arbetar inom B2B är dina försäljningscykler kanske mer komplicerade än någonsin. HubSpots nya ABM-verktyg hjälper marknadsförings- och säljteam att arbeta tillsammans för att prioritera rätt konton, personalisera kundsök, samordna engagemang och enkelt mäta prestanda.

Läs mer här.

 

LÄS MER OM DIGITAL MARKNADSFÖRING 2020

 

Nya funktioner för CRM-driven marknadsföring
(Tillgängligt nu)

Marknadsföring är idag vid en brytpunkt. Idag har varje marknadsförare tillgång till samma verktyg och samma regelbok. Kunder översvämmas av medelmåttig marknadsföring och har börjat bry sig allt mindre och mindre. För att bryta igenom bruset måste du anpassa din marknadsföring och för att anpassa din marknadsföring måste du driva allt med data.

Därför möjliggör Marketing Hub nu CRM-driven marknadsföring över automatisering, e-post, beteende-triggers, segmentering och mer. CRM-driven marknadsföring låser upp de uppgifter du behöver för att anpassa din marknadsföring och bryta igenom bruset.

Läs mer här.

 

En uppdaterad version av Content Management
(Tillgängligt nu)

För att hålla jämna steg med de förändrade tiderna behöver du mer än en bra webbplats; du behöver en bra online-upplevelse. Med CMS Hub (nu tillgängligt i Professional- och Enterprise-utgåvor) får utvecklare nu den flexibilitet och kraft de behöver, marknadsförare får den användarvänlighet de alltid har velat ha, IT får den hastighet och säkerhet de behöver och dina kunder får den behagliga upplevelsen de förtjänar.

Läs mer här.

 

 

En mer robust rapporteringsfunktion
(Betaversion)

Förra året lanserade HubSpot intäktstilldelning med flera beröringspunkter för att knyta ditt marknadsföringsarbete till slutresultatet. Snart kommer HubSpot-användare att få en helt ny anpassad rapportbyggare som drar in ännu mer HubSpot-data. Tänk: e-post, annonser, sociala inlägg, kampanjer och mer.

De har också utökat produktgränserna för rapportering i de flesta HubSpot-konton och gjort instrumentpaneler mer robusta och flexibla, så din HubSpot-rapportering anpassar sig till varje förändring som kommer din väg.

Läs mer här.

 

Helt nya servicefunktioner i HubSpot
(Betaversion)

För att överleva och frodas som ett företag idag måste du hålla dina kunder glada samtidigt som du optimerar din effektivitet för ditt eller dina team. I år har HubSpots programvara för kundtjänst en helt ny uppsättning av verktyg - inloggad besökaridentifiering, flerspråkig kunskapsbas, helpdeskautomatisering, en JIRA-integration och mer - för att hjälpa dig att överträffa dina kunders förväntningar.

Läs mer här.

 

Förbättringar av HubSpot's Solutions Directory
(Tillgängligt nu)

HubSpot är mer än bara mjukvara. Med HubSpots ekosystem kan du också använda ett nätverk av appar och lösningar. Nytt i ekosystemet är en uppdaterad Solutions Directory som gör det lättare att hitta hjälp med att implementera HubSpot, en massa uppdateringar till appar som Slack och Zoom för att göra samarbetet sömlöst och omdesignade API-dokument för att göra dina utvecklares liv lite lättare.

Läs mer här.

 

Är du nyfiken på HubSpot och vill veta mer
vad det kan göra för ditt företag?

KONTAKTA OSS

 

Senaste artiklarna

Emotionell intelligens i digital marknadsföring

Digital marknadsföring har traditionellt varit data-driven, med fokus på att optimera siffror och...

Trender för 2025 inom innehållspersonalisering

Innehållspersonalisering har länge varit en viktig strategi inom digital marknadsföring. Men under...

Digital etik inom AI-driven marknadsföring

AI har revolutionerat digital marknadsföring och möjliggör hyperpersonalisering, automatisering och...