HubSpot lanserar CMS Hub Starter

HubSpot tillkännagav i början av augusti lanseringen av CMS Hub Starter, en ny nivå av företagets befintliga content management system som ger marknadsförare och utvecklare de verktyg de behöver för att skapa fler affärer genom sin webbplats.

"Under det senaste året har vi sett hur viktigt det är för företag att kunna skapa tillförlitliga och effektiva digitala upplevelser", säger Angela DeFranco, VD för produktledning på HubSpot. "Förutom att tillhandahålla de verktyg våra kunder behöver för att få igång sin webbplats, är CMS Hub Starter också byggt ovanpå vår CRM-plattform för att hjälpa företag att utnyttja sin egen data för att skapa en bättre kundupplevelse från början till slut."

CMS Hub Starter är byggt med marknadsförares behov i åtanke, prioriterar säkerhet, användarvänlighet och möjligheten att utnyttja kunddata. Med CMS Hub Starter kan kunderna:

1. Skapa snabba, säkra och pålitliga webbplatser 

Ett traditionellt CMS lämnar säkerhet, hastighet och tillförlitlighet upp till slumpen. Särskilt för mindre team kan IT -resurser vara svåra att få tag på. CMS Hub Starter sköter underhållet i samband med ett traditionellt CMS så att marknadsföringsteamet kan fokusera på att skapa en fantastisk kundupplevelse via sin webbplats. Standard säkerhetsfunktioner som SSL, en brandvägg för webbapplikationer och ett globalt CDN ingår direkt.

2. Skapa enkla, snygga och smarta webbplatser

De flesta CMS tvingar företag att göra en avvägning; antingen anlitar de en enkel webbsidebyggare som låter marknadsförare skapa innehåll snabbt, men som inte har några verktyg för utvecklare, eller så kan de ha ett äldre CMS som är extremt utbyggbart, men blockerar marknadsföraren helt. Företag som vill växa sin verksamhet via sin webbplats behöver ett CMS som uppfyller behoven hos båda grupperna. CMS Hub Starter låter utvecklare använda de verktyg, tekniker och arbetsflöden som de föredrar för att skapa flexibla teman för marknadsförare att arbeta inom. Marknadsförare kan sedan ta äganderätt till webbplatsen - uppdatera utseendet och känslan på deras webbplats som de tycker passar, utan att begränsas av ett utvecklarteam.

 

3. Utnyttja kraften i HubSpots CRM-plattform

Ett företags webbplats bör vara den viktigaste marknadsföringstillgången. Men potentialen för ett CMS är begränsad när den avlägsnas från andra viktiga front-office-funktioner. CMS Hub Starter är byggd som en del av HubSpots CRM-plattform för att ge kunderna sömlös tillgång till all sin data för att hantera sin webbstrategi och förstå exakt vilket innehåll som resonerar med sin målgrupp.
 
hubspot-logo-orange-background-1

CMS Hub Starter är nu tillgängligt för 25 dollar per månad och är också tillgängligt som en del av Starter CRM Suite-paketet. 
 

 

Vill du veta mer om HubSpot och hur det kan få din verksamhet att växa? Snacka med oss.

KONTAKTA OSS

 

Omslagsfoto av SpaceX på Unsplash

Senaste artiklarna

Emotionell intelligens i digital marknadsföring

Digital marknadsföring har traditionellt varit data-driven, med fokus på att optimera siffror och...

Trender för 2025 inom innehållspersonalisering

Innehållspersonalisering har länge varit en viktig strategi inom digital marknadsföring. Men under...

Digital etik inom AI-driven marknadsföring

AI har revolutionerat digital marknadsföring och möjliggör hyperpersonalisering, automatisering och...