Mölndal Energi presenterar: Green talks

Ibland tar vi en paus från kontoret, åker ut på location och filmar och fotar. Denna gång med våra kompisar på Fusion Experience som ligger bakom detta event tillsammans med Mölndal Energi, fick vi nöjet att dokumentera Green Talks

2J0A2215

 

GREEN TALKS – ETT NYTT KONCEPT FRÅN MÖLNDAL ENERGI

På varje Green talks föreläser en inspiratör om hur man kan leva hållbart och uppmuntrar besökarna till att göra kloka val för att tillsammans göra skillnad. Först ut var Hanna Olvenmark från Portionen under tian. När biljetterna släpptes tidigare i våras tog det mindre än 3 minuter innan alla platser var slut.

Hanna Olvenmark föreläste om ”Stay cheap på semestern” där hon gav tips om hur du kan få en härlig semester som är hållbar för både planeten och plånboken. 

2J0A2058Vår egen filmmakare Stefan i full action tillsammans med personal från Fusion Experience.

Att filma och fota sitt event är ett bra sätt att bredda möjligheten av sin content och att få ett event att leva längre än bara själva kvällen. Video är perfekt för att fånga helheten av ett event och kunna låta de som inte kunde komma dit uppleva en talare. Bilder är utmärkt för att visa detaljer från ert event i sociala kanaler och på sätt locka besökare till nästa gång ett event går av stapeln.

Eventet var fantastiskt. Både Stefan & Mike lärde sig både ett och annat om "hemester". Och vi sammanfattar kvällen med ordet: strålande.

2J0A2034
2J0A21182J0A2026

Vill du veta mer om hur vi arbetar med
content i olika kanaler?KONTAKTA OSS

 

Alla bilder är tagna av Brave Agency egen fotocopy: Mike Stranéus.

Senaste artiklarna

Emotionell intelligens i digital marknadsföring

Digital marknadsföring har traditionellt varit data-driven, med fokus på att optimera siffror och...

Trender för 2025 inom innehållspersonalisering

Innehållspersonalisering har länge varit en viktig strategi inom digital marknadsföring. Men under...

Digital etik inom AI-driven marknadsföring

AI har revolutionerat digital marknadsföring och möjliggör hyperpersonalisering, automatisering och...